وبلاگ

میز مطالعه چهار نفره

میز مطالعه 4 نفره

اغلب در کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ‌سراها، کانون‌های فکری و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاهی از میز مطالعه چهار نفره به‌عنوان یکی از متداول‌ترین مبلمان کتاب‌خانه‌ای استفاده می‌شود. میز مطالعه چهار نفره با طراحی ساده، شیک و مدرن امکان استفاده از یک میز و صندلی استاندارد را برای کاربران فراهم می‌کند.

مشخصات میز مطالعه چهار نفره

اصلی‌ترین نکته‌ای که در طراحی و ساخت میز مطالعه چهار نفره مدنظر قرار داده‌شده است، رعایت استانداردهای طبی و اصول ارگونومی بدن است. اندازه استاندارد و دقیق پشتی صندلی، فاصله کف صندلی از سطح زمین، قوس و انحنای صندلی، فاصله قرارگیری مچ دست تا آرنج بر روی میز و … باعث می‌شود در هنگام استفاده از میز مطالعه چهار نفره کمترین آسیب به ستون فقرات و گردن وارد شود. درعین‌حال مانع از ایجاد حس خستگی در زمان مطالعه می‌شود.

با استفاده از میخهای چوبی و چسب چوب صفحات چوبی به قیدهای چوبی به صورت مخفی و در زیر میز وصل شده اند. میخ‌های چوبی نسبت به میخ‌های فولادی دوام‌پذیری بیشتری دارند و به‌مرورزمان دچار لقی، خوردگی یا شل شدگی نمی‌شوند. اتصال پایه‌ها نیز به کمک پیچ و مهره‌های مخصوص انجام‌شده است.

میز مطالعه چهار نفره و صندلی‌های آن با طراحی ساده از چوب چنار و روکش ام‌دی‌اف ملامینه بارنگ‌های گرم ساخته‌شده است. رنگ گرم انتخاب‌شده با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارد. این روکش ضد رطوبت و ضد خش است.

اندازه سطح میز مطالعه چهار نفره به افراد امکان مطالعه گروهی را می‌دهد. میز مطالعه چهار نفره جهان فلز فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند، بنابراین با انتخاب این محصول می‌توانید از حداقل فضای در دسترس بیشترین استفاده را داشته باشید. از رنگ پلی‌استر نیمه‌طبیعی برای رنگ کردن پایه‌ها استفاده‌شده است. به‌منظور تسهیل در جابه‌جایی و راحتی حمل‌ونقل این محصول امکان مونتاژ و دمونتاژ در محل فراهم‌شده است.

میز مطالعه 4 نفرهبه‌منظور حفظ سکوت و آرامش حاکم در محیط‌های مطالعاتی و جلوگیری از ایجاد صداهای ناخوشایند در حین جابه‌جایی میز و صندلی بر روی انواع سطوح از پاشنه‌های پلاستیکی در زیر هر پایه از میز مطالعه چهار نفره و صندلی‌های آن استفاده‌شده است.

برای مشاوره و خرید میز مطالعه چهار نفره شیک، مدرن باکیفیت عالی و قیمت مناسب با کارشناسان فروش جهان فلز تماس بگیرید. این محصول در بسته‌بندی‌های کاملاً ایمن برای شما خریداران گرامی ارسال می‌گردد.

جهان فلز اولین و بزرگترین کارخانه تولید مبلمان اداری و انواع کمد فلزی ، کمد بایگانی ، کمد فایل فلزی و … است. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *